Kontakty Ferratum Bank

Kontaktujte nás

Pracovníci zákaznického servisu vám rádi pomohou a zodpoví všechny dotazy.

Zákaznická infolinka

Volejte na tel. 245 001 715 a vyberte si našeho specialistu na téma, které potřebujete

24 hodin denně, 7 dní v týdnu

Oddělení pohledávek

Volejte na tel. 255 719 118

V pracovní dny od 8:00 do 18:00

E-mail komunikace

Máte dotazy na Zákaznický servis?
Napište nám kdykoli e-mail info@ferratumbank.cz 

Odpovíme vám nejdéle druhý pracovní den.

Máte dotazy na Oddělení pohledávek?
Napište nám na e-mail pohledavky@ferratumbank.cz

Máte dotazy ohledně spolupráce a obchodu? Napište nám na e-mail obchod@ferratumbank.cz

 

Sídlo společnosti

Ferratum Bank p.l.c.

Tagliaferro Business Centre

Level 6, 14 High Street

Sliema SLM, 1551, Malta

Kontakt pro média

media@ferratumbank.cz

Datová schránka

kdwsjzd

Jsme součástí mezinárodní finanční skupiny  Ferratum bank. Více o nás »

Zpětná vazba a stížnosti

Ve Ferratum Bank p.l.c. doporučujeme svým zákazníkům, aby nás kontaktovali v případě jakékoliv připomínky. Veškeré vznesené připomínky budou prošetřeny a řešeny v časovém horizontu uvedeném ve Smlouvě se zákazníkem.  Pro případné dotazy nebo připomínky nás prosím kontaktujte na email: customersupport@ferratumbank.com nebo poštou na adresu: Ferratum Bank p.l.c., Tagliaferro Business Centre, Level 6, 14 High Street, Sliema SLM 1551, Malta.

 

Pokud zákazník kontaktoval společnost Ferratum Bank p.l.c. ohledně stížnosti a není spokojen s jejím řešením, nebo pokud mezi zákazníkem a společností Ferratum Bank p.l.c. nebylo dosaženo žádné dohody, zákazník má možnost podat písemnou stížnost přímo na Finančního arbitra na Maltě na adrese: The Office of the Arbiter for Financial Services, First Floor, Pjazza San Kalcidonju Floriana FRN 1530, Malta nebo na www.financialarbiter.org.mt anebo na Malta Financial Services Authority (http://www.mfsa.com.mt/pages/contact.aspx), Notabile Road, Attard, BKR 3000, Malta.

 

Evropská komise rovněž stanovuje platformu pro online řešení sporů (on-line dispute resolution - ODR), která usnadňuje přístup k alternativnímu řešení sporů (Alternative Dispute Resolution - ADR). Platforma ODR umožňuje spotřebitelům podat svou stížnost prostřednictvím webové stránky, která předá stížnost odpovídajícímu subjektu pro alternativní řešení sporů. Další informace o platformě ODR naleznete na adrese: http://ec.europa.eu/odr .

 

 

Other countries