Časté otázky a odpovědi

Před podáním žádosti

Potřebuji k získání půjčky doklady?

K uzavření smlouvy o půjčce je nutné vlastnit platný český občanský průkaz.

K uzavření smlouvy o půjčce většinou nepotřebujete dodatečné doklady ani nemusíte na žádnou osobní schůzku. Občas Vás můžeme požádat o dodatečné dokumenty pro posouzení žádosti o půjčku. Vše obvykle probíhá prostřednictvím SMS zpráv nebo online formulářem.

Obvykle nevyžadujeme doklad o potvrzení příjmu, samozřejmě s dodržením zásad zodpovědného půjčování.

Požádal jsem o půjčku. Jaký je další postup?

Ze zákaznického servisu Vám na mobilní telefon přijde zpráva o schválení, nebo zamítnutí půjčky. V případě schválení půjčky Vám odešleme autorizační SMS s kódem, kterým potvrdíte svůj souhlas se smluvní dokumentací a následně jsou Vám peníze odeslány na Vámi uvedený bankovní účet. Tyto údaje Vám také přijdou v podobě textové zprávy na mobilní telefon nebo Vás kontaktuje zákaznický servis s bližšími informacemi.

Jaké jsou úroky z půjčky?

Úroková sazba je systémem nabídnuta každému klientovi individuálně na základě vnitřních kritérií banky a pohybuje se v rozmezí od 0,1890% do 0,3941% denně, což je od 5,75% do 11,99% měsíčně.
Úroky se počítají vždy pouze z částky, kterou aktuálně využíváte. Je tedy jen na Vás, jakou částku a na jak dlouho budete čerpat. Bez poplatku můžete čerpat finanční prostředky opakovaně, až do výše Vašeho úvěrového limitu, který se na základě včasného splácení může navyšovat až do výše 80.000 Kč. Ferratum Credit je nejen flexibilní finanční rezerva, kterou máte kdykoliv k dispozici, ale můžete ho využít i pro každodenní financování Vašich potřeb. Bez dokládání účelu a zbytečného papírování.

Jsem OSVČ, malopodnikatel. Můžu si u vás požádat o půjčku?

Samozřejmě. O půjčku může zažádat každý občan ve věku 19 - 85 let. Nesmíte mít nesplacenou půjčku u Ferratum Bank a nemůžete mít zároveň otevřen jiný finanční produkt od Ferratum Bank. 

Pokud potřebujete peníze pro Vaše podnikání, můžete si požádat o podnikatelskou půjčku do výše až 1,3 milionu Kč na https://www.ferratumbusiness.cz/

Mohu si požádat o další půjčku, když jsem ještě nesplatil tu předchozí?

Ne. Můžete mít u nás jen jednen aktivní finanční produkt. Pokud tedy máte aktuálně u naší společnosti nesplacenou půjčku, Vaší další žádost o půjčku budeme muset zamítnout. V případě potíží se splacením zápůjčky si sjednejte Platební prázdniny nebo kontaktujte pohledávkové oddělení: +420 228 885 301.

V průběhu půjčky

Jak rychle obdržím peníze?

V případě zasílání půjčky na Váš bankovní účet obdržíte peníze obvykle do následujícího pracovního dne od schválení žádosti o půjčku.

Za jak dlouho musím splatit půjčku?

První splátka je splatná za 30 dnů. Poté je každý měsíc třeba uhradit alespoň minimální splátku. Můžete si také sjednat Platební prázdniny, nebo změnit Datum splatnost. To vše samozřejmě bez poplatku.

Co mám dělat, když nemohu zaplatit půjčku včas?

Kontaktujte Oddělení pohledávek, kde s vámi dohodnou další postup. Můžete si také požádat o Platební prázdniny.

Jak a kde mám splatit půjčku?

Po vyplacení peněz zašleme na Vaši e-mailovou adresu Výpis účtu, na kterém najdete všechny potřebné platební symboly k uhrazení půjčky. Při placení Výpisu účtu uveďte Váš variabilní symbol, abychom mohli platbu přiřadit ke správnému úvěru.

Ztratil jsem Výpis účtu. Kde získám nové platební symboly?

Zavolejte prosím na zákaznickou linku: tel. 245 001 715. Vaše fakturační údaje vám poskytneme, obvykle zasíláme e-mail s platebními údaji na Vaši e-mailovou adresu..

Kdy mohu kontaktovat zákaznický servis?

Zákaznický servis je vám k dispozici po - pá 07:00 - 20:00, so 09:00 - 17:00, ne 08:00 - 20:00

Více informací a všechny údaje najdete v kontaktech.

Proč má žádost o půjčku nebyla schválena?

Pravděpodobně nesplňujete kritéria daná pro produkt Ferratum Credit. Zkuste kontaktovat zákaznický servis, abychom se pokusili poradit vám s dalšími možnostmi získání půjčky.

Po schválení půjčky

Jak mám splatit půjčku?

Půjčku splatíte přímo na bankovní účet naší společnosti a to převodem z vašeho účtu, nebo online platbou přes ThePay. Veškeré údaje k platbě najdete na Výpisu účtu. Nezapomeňte uvést váš variabilní symbol.

Obdržel jsem peníze, ale nepřišel mi Výpis účtu. Co mám dělat?

Zavolejte prosím na náš zákaznický servis, telefon 245 001 715. Platební údaje Vám poskytneme a zašleme je ve formě e-mailu.

Mohu splatit půjčku před dnem splatnosti?

Ano. Kdykoliv můžete uhradit vyšší splátku, než je předepsaná minimální splátka. Také můžete celou půjčku splatit kdykoli před termínem splatnosti. Ušetříte tak na denních úrocích a snížíte si nákladovost půjčky.

Co se stane, když nezaplatím půjčku včas?

Kontaktuje Vás oddělení pohledávek a připomene Vám zpoždění platby. Při větším zpoždění Vám připočteme účelně vynaložené náklady dle Standardních podmínek. Pokud máte problém se splacením půjčky, doporučujeme kontaktovat oddělení pohledávek. Pomůžeme Vám předejít sankcím a zbytečným starostem s ještě větším dluhem.