Časté otázky a odpovědi

Před podáním žádosti

Potřebuji k získání půjčky doklady?

Ne. K uzavření smlouvy o půjčce většinou nepotřebujete dodatečné doklady ani nemusíte na žádnou osobní schůzku. Občas vás můžeme požádat o dodatečné dokumenty pro posouzení žádosti o půjčku. Vše obvykle probíhá prostřednictvím SMS zpráv nebo online formulářem.

Obvykle nevyžadujeme doklad o potvrzení příjmu, samozřejmě s dodržením zásad zodpovědného půjčování.

K uzavření smlouvy o půjčce je nutné vlastnit platný český občanský průkaz.

Požádal jsem o půjčku. Jaký je další postup?

Ze zákaznického servisu vám na mobilní telefon přijde zpráva o schválení, nebo zamítnutí půjčky. V případě schválení půjčky Vám odešleme autorizační SMS s kódem, kterým potvrdíte svůj souhlas se smluvní dokumentací a následně jsou vám peníze odeslány na vámi uvedený bankovní účet. Tyto údaje vám také přijdou v podobě textové zprávy na mobilní telefon nebo vás kontaktuje zákaznický servis s bližšími informacemi.

Jaké jsou úroky z půjčky?

Poplatek za půjčku se odvíjí od výše půjčky a doby splatnosti 7 až 45 dní. Výši poplatků za půjčku dle délky půjčky, její prodloužení i případné smluvní pokuty za nedodržení termínu splatnosti najdete v přehledu poplatků.

Jsem OSVČ, malopodnikatel. Můžu si u vás požádat o půjčku?

Samozřejmě. O půjčku může zažádat každý občan ve věku 19 - 85 let. Nesmíte mít nesplacenou půjčku u Ferratum Bank a nemůžete mít zároveň otevřen jiný finanční produkt od Ferratum Bank.

Mohu si požádat o další půjčku, když jsem ještě nesplatil tu předchozí?

Ne. Můžete mít u nás jen jednu aktivní mikro půjčku nebo jiný finanční produkt. Pokud tedy máte aktuálně u naší společnosti nesplacenou půjčku, Vaší další žádost o půjčku budeme muset zamítnout. V případě potíží se splacením zápůjčky si prodlužte termín splatnosti nebo kontaktujte pohledávkové oddělení: +420 245 001 715.

V průběhu půjčky

Jak rychle obdržím peníze?

V případě zasílání půjčky na váš bankovní účet obdržíte peníze obvykle do následujícího pracovního dne od schválení žádosti o půjčku.

Za jak dlouho musím splatit půjčku?

Splatnost půjčky je 7 - 45 dní. Záleží na vás, kterou variantu při žádosti zvolíte. V případě problému s termínem splatnosti si půjčku prodloužíte.

Co mám dělat, když nemohu zaplatit půjčku včas?

Kontaktujte zákaznický servis, kde s vámi dohodnou náhradní termín splatnosti. Půjčku si také můžete sami před termínem splatnosti prodloužit o 30 dní a to celkem 2x.

Jak a kde mám splatit půjčku?

Po vyplacení peněz zašleme ještě na vaši adresu fakturu, na které najdete všechny potřebné platební symboly k uhrazení půjčky. Při placení faktury uveďte váš variabilní symbol, abychom mohli platbu přiřadit ke správné půjčce.

Ztratil jsem fakturu. Kde získám nové platební symboly?

Zavolejte prosím na zákaznickou linku: tel. 245 001 715. Vaše fakturační údaje vám poskytneme, obvykle zasíláme SMS s platebními údaji na váš mobilní telefon.

Kdy mohu kontaktovat zákaznický servis?

Zákaznický servis je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Více informací a všechny údaje najdete v kontaktech.

Proč má žádost o půjčku nebyla schválena?

Pravděpodobně nesplňujete kritéria daná pro mikro zápůjčku. Zkuste kontaktovat zákaznický servis, abychom se pokusili poradit vám s dalšími možnostmi získání půjčky.

Po schválení půjčky

Jak mám splatit půjčku?

Půjčku splatíte přímo na bankovní účet naší společnosti a to převodem z vašeho účtu, nebo online platbou přes ThePay. Veškeré údaje k platbě najdete na faktuře. Nezapomeňte uvést váš variabilní symbol.

Obdržel jsem peníze, ale nepřišla mi faktura. Co mám dělat?

Zavolejte prosím na náš zákaznický servis, telefon 245 001 715. Platební údaje vám poskytneme a zašleme je ve formě SMS na váš mobilní telefon.

Mohu splatit půjčku před dnem splatnosti?

Ano. Zápůjčku můžete splatit kdykoli před termínem splatnosti. Poplatek za půjčku se tím nemění.

Co se stane, když nezaplatím půjčku včas?

Kontaktuje vás oddělení pohledávek a připomene vám zpoždění platby. Při větším zpoždění vám připočteme smluvní pokutu dle sazebníku poplatků a Standardních podmínek. Pokud máte problém se splacením půjčky, doporučujeme kontaktovat zákaznický servis. Pomůžeme vám předejít sankcím a zbytečným starostem s ještě větším dluhem.